A rollert a jövőbeli Hyundai és Kia modellekhez tervezték, amelyeken már lehetnek olyan alkatrészek és töltő kiegészítők is, amelyek a roller töltését lehetővé teszik – írja a Dezeen.com.
Annak érdekében, hogy a rollert a lehető legegyszerűbben hordozhatóvá tegyék, a kompakt vázat háromfelé hajtogathatónak alkották meg, s ez a három elem együttesen is csupán 7,7 kilogrammot nyom.
A Hyundai legújabb rollerje a 2017-es CES-egy bemutatott hasonló eszköz továbbfejlesztett változata. Elődjével ellentétben az új prototípust egy 10,5 amperórás lítium akkumulátor hajtja, amelynek köszönhetően a roller egyetlen töltéssel akár 20 km/órás sebességgel is képes haladni közel 20 kilométeren át.
A fejlesztés azonban ezen a ponton még nem állt meg, hiszen a Hyundai szeretne egy regeneratív fékrendszert is az eszközbe építeni, amely megakadályozná a kinetikus energia „pazarlását”, amelyet a jelenlegi fékrendszer okoz. Ez mintegy hétszázalékos javulást jelenthetne a vállalat szerint a roller teljesítményében.
A cél a vállalat szerint az, hogy az emberek minél gördülékenyebben el tudjanak jutni A pontból B-be – a roller pedig ehhez különösen a városokban jelenthetne segítséget.