A huszonkét éves sztár márkájához tartozik a Kylie Cosmetics és a Kylie Skin, amelyeket a jövőben a Coty nevű szépségipari vállalat birtokol majd – írja a BBC. Kylie elmondása szerint ezzel „nemzetközi szépségipari erőműbe” építi bele márkáját.
A Forbes korábban arról számolt be, hogy Kylie 2018-ban 360 millió dolláros összeget szerzett összesen az eladásokból, s ezzel a legifjabb olyan milliárdos lett, aki saját munkája révén jutott ekkora vagyonhoz.
A Coty vezetősége Kylie-t egy jelenkori ikonnak nevezte, akinek „rendkívüli érzéke van a szépségipari termékek fogyasztóit illetően”. Kylie online befolyása olyan erőteljes, hogy amikor arról posztolt, hogy már nem használja a Snapchatet, akkor az alkalmazás tőzsdepiaci értéke 1,3 milliárd dollárral zuhant.
Saját márkáját a valóságshowceleb 2015-ben indította el, eleinte csak rúzzsal, majd más sminkelési és bőrápolási termékekkel is bővítette a palettát.
Instagram oldalán több mint 152 millió követője van, míg a kozmetikai termékei oldalát 22 millióan követik. A Coty a jövőben Kyle vállalatának 51 százalékát birtokolja majd, az adásvételt pedig 2020-ban zárják le véglegesen.